fredag 17. april 2009

Et par nye Loer

Her kommer et par nye fra meg. Tror jeg har gått litt bort fra den vanlige stilen min, jeg klarer ikke å lesse på mye pynt, liker det best enkelt nå... Den første er en Lo fra da niesa mi ble ett år, her sammen med pappan sin, broren min. Arket er fra Prima sin nye serie Mommy and me. Ellers har jeg brukt mesh, swirvl fra maya road, nye thickers, prima blomster og metall pynt fra Unik hobby.


Her er det bilde av Lucas som har fått smaken på smultringene til oldemor, de gikk unna i påsken! Papir fra prima, mesh, bokstaver fra jenni B tror jeg, og skilpadda er fra panduro.


I påsken fikk han visst tak i ei flaske med sterkt drikke på, korken var heldigvis skrudd godt igjen, så mor klarte ikke å la sjansen gå fra seg til å få noen kule bilder! Ark fra BG tror jeg, thickers, bokstaver fra Prima og apen er fra Panduro.

I helga skal Lucas ligge hos svigers, så jeg og sambo kanskje skal få tatt en opprydding ute, det er så deilig å få ordnet klart til sommeren. Sola har vært fremme hele dagen i dag, og jeg håper det varer hele helga!! Og det håper jeg den gjør hos dere også!! God helg!!


8 kommentarer:

Vibeke sa...

Så flotte Loer Linda!!!
Jeg digger den skilpadden og apen!!:)

ninabakke sa...

Fine LOer :D

Anita sa...

Kjempefine LO'er! Var spent på om det kom noe lurt ut av det bildet med Lucas og flaska....
Kos dere med våropprydding ute!

Maren sa...

Så mange flotte layouter du har laget! Den skilpadden var bare helt herlig ... :D :D

Jeanette Cecilie sa...

Så fine LOer du har laga da :)
Masse fint i resten av bloggen din også :)
Ha en super søndag :)

Torill sa...

Så vakre LOer!! Helt nydelig!
- og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!!

Mona Iren sa...

Kjempeflotte LOer!!

Francielle sa...

Hei på deg! Takk for titten innom meg! Og takk for koselig kommentar. Som svar på det du lurte på. Det er et passepartout som jeg fresha opp med crackle paint og stempelpute i diverse farger! Så stilige lay outs du har tryllet frem da!