søndag 26. april 2009

Min helg...


Har jeg tilbragt på jobb for det meste. Men det har vært koselig der, har fått laget to kort, en lo, og startet på 2 kort til!!
På Loen har jeg kun brukt en hvit bazill, maling, blingstjerne fra kaiser, og bokstaver fra doodelbug. Jeg ble så inspirert av et bidrag vi fikk inn på scrapping the music, så dette ble en ganske lift fra den, og det var kjempegøy å lage!! Så takk for inspirasjon, Monika!!

Så har jeg for første gang laget et kort med et printa vintagebilde, likte det veldig godt!

Og endelig har jeg fått laget et cdkort med alkoholblekk igjen!! DET var lenge siden det! Lagde det til brodern som har bursdag i mai.

4 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Tøff lift du har laget. Digger den doddlebug skriften. Nydelig kort og spennende det CD-kortet. :D

Anonym sa...

Så stili disse var :) Du er jo råflink :)
Likte spess godt den med malingen, det er bare så fint :)

Monica sa...

effektiv du er på jobb da, Liunda! Eller..? ;) herlige kort, og kjempefin LO og! skal ikke alltid så mye til nei! :)

Karin sa...

Du er kjempeflink.Det cd kortet syntes jeg var nydelig.