tirsdag 31. august 2010

Kreative krumspring!! Ny utfordringsblogg!

okei, da var vi i gang!!!
For en stund siden fikk jeg en VELDIG hyggelig melding fra Ellen Karin, der hun lurte på om jeg ville bli med i DesignTeamet til Kreative Krumspring, en ny utfordringsblogg som var i planleggingsfasen. Etter å ha tenkt en liten stund kom jeg frem til at jeg igjen var klar til å ta på meg et sånt verv!

Og i dag er vi klare til å starte! :) Det blir så spennende å høre hva dere vil synes om utfordringene våre! Vi kommer ikke til å være så låst i en type utfordring, men prøve å finne noe for alle! Så der er det bare å slenge seg med enten det er din første utfordring eller nr 47!

Vi åpner pent med en bloggcandy for å spre ryktene om oss, og en scrappet presentasjon av oss selv. Her er min presentasjon av meg selv, Linda i 2010.


Dette er hva jeg har skrevet om meg selv:
*kreativ
*glad i å gå i skogen
*liker å innrede
*barnehagetante
*en planlegger
*mamma til Lucas
*b-menneske
*sosial
*gift med thomas
*liker å lage mat


Ta deg en tur inn i bloggen og bli kjent med de 3 andre jentene også! Ellen Karin, Gro og Wenche! Og bli kjent med bloggen vår, slik at du er klar for 1. utfordring som kommer 9. september! Og mens du venter på den, hjelp oss å spre bloggen vår ved å bli med i bloggcandyen vår!



Håper vi sees på utfordringene våre!

2 kommentarer:

pia iris sa...

så spennende da. kikker nok innom.
klem pia

Ingun sa...

Kjempefin blogg dåke har laga gleder meg til å følge med.
Ha ein kjempefin søndag