tirsdag 31. august 2010

Host.. hark...

Host, hark... Her var det støvet gitt... Over et år siden sist jeg la ut noe! Men det betyr ikke at jeg ikke har vært kreativ altså!! Jeg har kost meg på det gamle hobbyrommet og nå koser jeg meg på det nye! I løpet av sommeren har jeg nemlig flyttet!! Vi kjøpte oss hus i hjembygda vår, så nå føler jeg at jeg har kommet hjem! :)

Det har skjedd litt flere nye ting siden sist og, 5. desember 2009 giftet vi oss, så nå er jeg FRU! :)
Og i morra begynner jeg i min nye jobb! Etter å hatt ei pause fra å være barne og ungdomsarbeider i 4-5 år, starter jeg nå i nye Terningen Barnehage i Elverum. Kjempespennende å få være med i oppstarten av en ny barnehage med flotte lokaler og et supert uteområde!! Gleder meg!

Så, tilbake til min kreative side! Jeg har ikke tatt bilde av alt jeg har lagd dette året, men her er tre ting i hvertfall, bare sånn for å komme i gang med bloggen min! :)

Først ut en after eight boks, til et bursdagsbarn



En pyntet grå papirpose( eller spypose som jeg kaller det..)


Og tilslutt et veldig grønt staffelikort!



Og jeg kan nå med hånden på hjertet LOVE dere at det ikke blir lenge til neste gang det kommer noe her i bloggen!! Bre en bitteliten stund til! For her skjer det ting!! Bare vent å se! :)

Klem fra Linda

3 kommentarer:

Berit sa...

Kjempekoselig å se noe fra deg igjen!
Og nydelige ting du har laget!

Gleder meg til mer!

Gro aka emrille sa...

Hurra for Linda!

Nydelige ting - og masse lykke til i ny jobb:)

pia iris sa...

gratulerer med gifting og ny jobb og hus i hjembygda, og koselig å se at du er tilbake igjen.
gleder meg til å se mer av det du lager. flott dette her og.