fredag 26. juni 2009

oioi, jaggu lenge sia..

Ja det er en EVIGHET siden jeg oppdaterte bloggen min!! Det er ikke fordi jeg ikke er kreativ lenger, men fordi jeg bruker MYE mindre tid ved data`n, og det er jammen meg litt deilig det og!! Men nå sitter jeg her alene hjemme så da kan jeg bruke litt tid på den! Først et par Loer det er LEEENGE siden jeg lagde.
Den første er badebilde av Lucas dagen før han ble ett år, må jo være ren på den store dagen! :) Og så må han jo vise at han er såååå stor! Jeg har brykt ark fra fancy pants, kyllig fra BG og div bokstaver.


Denne har ligget lenge halvferdig, den er fra jula i fjor. ark fra en norsk produsent( husker ikke hvilke) og treet er klippet ut fra BG ark. Og Thickers så klart!


For et par uker siden var jeg på mjøstreffet på hamar, satt ved siden av Gunn-Hege og Leena, og hadde det helt supert!!! Tusen takk jenter!!!
Litt produksjon ble det der også! :)
Dette kortet er lagd av ei oppskrift som jeg fant på Unik hobby da jeg var innom der på dagen! Husker ikke hvem som hadde lagd det, men kult var det!! :) Inni er det plass til en liten gave.

Dette kortet lagde jeg til en konkurranse på treffet der man skulle lage sin egen bakgrunn, jeg brukte glimmermist og en stensil fra samme firma. Stempel fra stempelglede og sommerfuggel fra Prima.

Her er en LO med bilde av Lucas da han fikk prøve fingermaling for første gang. Det forsant, ikke overraskende, raskt inn i munnen! :) De herlige arkene er fra Crate Paper, ELSKER DE!
Ellers har jeg sydd litt, brukt thickers, distress crackle og chipboard dinosaur.


Denne siste ble jeg veldig glad i, fordi jeg syns det er så kult at andre bruker MASSE herlige farger på LOene sine, men jeg har ikke fått det til selv. Men denne gangen syns jeg at jeg fikk det til, jeg koste meg i hvertfall masse da jeg lagde den! Tusen takk Gunn- Hege for inspirerende innspill! Papiret er fra BG, chipboard fra Heidi Swapp Invisible, thickers, fjær, og O`en er et Kuult klistremerke med en løve fra Panduro.
Må bare takke Gro som har inspirert meg til å bruke mere farger!!

Etter at jeg var på treffet ble jeg veldig inspirert til å lage kort, takket være Gunn-Hege og Leena! Leeeenge siden jeg har gjrot det føler jeg. Så i dagene etter treffet ble det litt tempelshopping og tusje-shopping gitt... Men den siste uka har det vært sååå sinnsykt varmt og fint vær så jeg har ikke fått gjort stort på rommet mitt, men jeg håper jeg kommer i gang igjen snart! Hører stemplene roper på meg! :)

Ha en fortsatt fin sommer og helg! Nyt de varme dagene!!

6 kommentarer:

Gunn-Hege sa...

ÅÅÅååååååå du er da så flink jinte!!!! Nydelige kort og LO`er!!

Var kjempe koselig å sitte med deg på treff, det må vi gjøre mer ;0)
Fint at jeg kunne være til hjelp og inspirasjon, du inspirerte meg også, har funnet fram et album jeg en gang begynte på til mamma`n min. Nå skal det bli ferdgi (til jul)
DIGER KLÆM til deg i sommersola =0)

Ellen Karin sa...

Så masse flott du har laget Linda. Og det kortet du lagde på treffet ble helt nydelig. Elsker fargene på det også.
Håper det står bra til med deg. :)

Anita sa...

Du er bare helt suveren...
Alt du har lagd er jo bare nydelig!
God du, snuppa!
Kos :o)

Maya sa...

Så nydelige LOèr og kort du har laget!
Og så moro att du kunne finne inspirasjon i gaveposen jeg har laget for Unik hobby ;)
Ha ei strålende helg,
klem fra Maya:)

Agnetha sa...

Fant deg inne på scoobies blogg, og jeg må si du lager mye flott. Det siste kortet var bare lekkert:)

Fabíola sa...

Amei tudo por aqui!
feliz 2010!
Beijos