fredag 22. mai 2009

Hermegåsa, hermegåsa..

Denne ukas bonus på STM er en hermeoppgave! Dere skal herme etter en LO en av oss i DT har lagd! Eller flere!! Kanskje alle sammen, du kan gjerne lage 6 bidrag!! :)

Jeg har brukt to bilder av Luas, den første ganga han fikk smake is! Han ble veeeldig ivrig...

Vi i DT var så heldige å bli sponset av Papirdesign og Riff Raff! Herlig, Tusen takk!!
Jeg har altså brukt ark fra papirdesign, isen er også klippet ut av papir fra dem. Ugla er fra riff raff. Jeg har malt på det gule prikkete arket med gesso, og dratt litt over det grønne også!


4 kommentarer:

Tone sa...

Så kul denne ble!!! :) :) :)
Herlige farger, flott oppsett og nydelige bilder! :)

pia iris sa...

enda en flott LO fra dere i STM.
nesten så jeg kunna tenkt meg å liftet dere alle *fnise*
herlige bilder og tøft oppsett.

ninabakke sa...

Kjempe fin, jeg har hermet ;)

Merete sa...

Herlig LO, Linda!
Og tusen takk for lånet:)