fredag 8. mai 2009

STM Melodi Grand Prix konkurranse!

Inne hos Scrapping the Music har vi nå en bonuskonkurranse, scrapp en Melodi grand prix sang!
Denne gangen vil vi gjerne ha med barna også, de kan scrappe en MGP junior sang!!

Denne gangen ble vi Designteamet sponset med ei flott pakke fra Skaparlusten! Tusen takk, det var masse flott der!

På den første loen ble jeg inspirert av "Venners nærhet" med strofen "Jeg vet du er liten, men alikevel så stor"

På denne brukte jeg er strofe fra "oj, oj, oj så glad jeg skal bli"- "jeg har verdens kjekkeste kar"

Premien denne gangen er sponset av Hot of the Press, og det blir to vinnere! En voksen og et barn!! Så sett deg ned sammen med barna dine å la de boltre seg i utstyret, og KOS DERE!!!

4 kommentarer:

Vibeke sa...

2 flotte Loer du har laget Linda!! Likte veldig godt den nederste ( og ikke bare pga karen din da ;) )
Herlige Loer:)

Wenche sa...

For noen flotte gutter du har Linda! Flotte LOer med behagelige farger. Likte veldig godt blomstene med knapp inni. - Takk for i går og alt det kule jeg fikk!

Monika sa...

To kjempeflotte lo'er!!
Så kult med bølgepapp som bakgrunnsark!!

Ha en fin helg!!

pia iris sa...

to flotte LOer, der jeg likte fargene og bølgepappen veldig godt.
to flotte karer ja :-)
ha en flott helg