søndag 3. mai 2009

Freestylescrapping!


Dette var gøy!! Men det er jammen meg ikke lett å slippe seg løs heller...
Lagde denne til en utfordring på Scrappehuset! Scrapp en freestyle med 3ndy papir!
Håper denne er freestyle nok.... Vanskelig å bedømme sånn selv!

Bildet er mange år gammelt, meg og to venninner som skulle overnatte på den nye trampolina til venninna mi, Hege. Det ble desverre en bløt natt, siden det begynte å regne! :) Gode minner alikevel! Alle sirklene er papir fra 3ndy papir, ikke vanskelig å lage freestyle med de! Thickers fra AC og Tint alphabet fra My Little shoebox( digger de!!!)

7 kommentarer:

Vibeke sa...

For en kul historie!!!:)

Herlig Lo du har laget her Linda!!

Fikset dette også du:)

Takk for at du deltar:)

Ellen Karin sa...

Overnatting på trampolina, så tøft. (Fantes knapt trampoliner når jeg var på den alderen, så det sier vel litt om at jeg er en del eldre enn deg.;)

Kjempetøff freestyle LO du har laget. Klarer alt du!

pia iris sa...

en tøff LO du har lagd her, freestyle er skikkelig vanskelig synes jeg.
takk for kommentaren i bloggen min. ser du kommenterer det toget ;-) akkurat på den siste LOen om regn er det en bit av en filtremse med sånne tog som henger sammen. med qk sitt tog har jeg også, og det er flott ja.

Renate sa...

Knallkul historie bak bildet. Liker det når man klarer å scrappe historien slik du har gjort her.
Nydleig freestyle og. Elsker mange og sterke farger på en LO. Spesielt rødt som her.

Monica sa...

kjempeherlig!!

Takk for i går, gleder meg allerede til neste gang! :)

Anonym sa...

Flott LO. Så tøft med alle sirklene du har laget, det ble kjempeflott!

Nina sa...

Herlig LO, fine farger og stilig med sirklene i forskjellige størrelser.