søndag 10. mai 2009

Jeg har lagd bakgrunnen selv!



Har sittet å beundret alle dere som klarer å lage bakgrunnene deres selv, så tilslutt måtte jeg teste litt mer jeg og! Her har jeg bare mail den hvite bazillen med o rødfarger i et strålemønster. Pyntet den veldig enkel, kun bilde,tittel og en liten haug røde knapper!

I helga har vi feiret ettårsdagen til Lucas! Artig, men slitsomt! Har hatt besøk både lørdag og i dag, for en halvtime dro de siste gjestene! Det beste med bursdager er da folk reiser igjen og man kan sette seg slitne og fornøyde ned i sofaen! Lucas er nok utslitt av all oppmerksomheten! Men han fikk masse flott da, ei huske og spesielt biler er i vinden om dagen! Brumm brumm! I dag tok han sine første tre skritt også!! Sååå artig å se! Men det ble med de skrittene gitt... han kom plutselig på at han gikk alene... :)


Ha en flott ny uke alle sammen, vi krysser fingrene for masse flott vær!!

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Så flott bakgrunnen din ble Linda!!! Skikkelig tøff!!:)

Gratulerer så mye med Lucas:)

Tone sa...

Sykt stilig den bakgrunnen ble!!!! Utrolig kult!! :) :)

Wenche sa...

Denne var kjempekul!!!

Anonym sa...

Veldig lekker! Skikkelig dypde du fikk med strålene! Rødt er tøft!

Ellen Karin sa...

Den bakgrunnen ble jo knallkul, og helt enig i at du ikke trenger noe mer stæsj på denne. Da hadde du trolig ødelagt den stråleeffekten. :)

Karin sa...

Den stråleefekten var helt super, kansje jeg skulle prøve å få noen andre farger på de arkene som jeg synes er helt heslige:)