fredag 14. januar 2011

God Morgen!!

Ja her kom morran tidlig en lørdagsmorgen! Sånn er det vel å ha små barn.. Men i morra er det min tur til å sove lenge!! :)
Det er jo ganske koselig disse rolige morgentimene og. Frokost på stua, med fyr i peisen, pledd og Pelle Politibil på tv`n.. Og så får mor tid til å blogge litt.
Snart skal jeg begynne å bake og, skal bake kringle til min snille, gode bestemor som har bursdag i dag! Hun fortjener så mye, men har alt hun trenger, så da blir det kake og blomst fra oss!

Har scrappa en ny clean and simple LO og! Bilde er nok en gang av sønnem min og niesa mi. Lagde bakgrunnen min sjablong fra Prima og glimmer mist. Synres bakgrunnen og bildet ble så fint sammen, så jeg turte ikke å ha på så mye pynt!



Lurer litt på å sett det i ramme og henge det opp...
Nå skal jeg lage meg en tekopp, og håpe på at temperaturen stiger snart! -14 ute og bare 16 grader inne da vi sto opp! Brr..

Ha en fin lørdag alle sammen!! Ta en titt på Kreative krumspring hvis du trenger noe å gjøre i helga!

5 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Denne ble helt nydelig Linda! Enig i at den ikke trenger noe mer. Ren og fin og det er helt perfekt.

Ha ei fortsatt god helg!

pia iris sa...

den ble ren og flott. herlig bilde.
flott med kringle i gave. de setter ofte mer pris på sånt, det gjorde iallefall faren min.
ha en flott helg. klem pia

Gro aka emrille sa...

Wow!
Denne ble helt utrolig nydelig!
Synes absolutt at denne bør rammes inn!

Wenche sa...

Så nydelig og ren denne var. Og du verden for et fint bilde

Wenche sa...

Award i bloggen min!