lørdag 1. januar 2011

Godt nyttår og KK9

Godt nyttår alle sammen!! Jeg starter året med et nytt forsøk her i bloggen!
Jeg har vært fraværende i et par måneder nå, pga av en liten luring i magen, som har gjort høsten/vinter`n ganske å trøblete! Kroppen min er visst ikke bygd for å bære frem barn, for det har vært fryktelig slitsomt hittil!! Men nå ser det ut til at det blir bedre fremover!
Så i går fikk jeg ryddet litt på scrapperommet, for det har bare blitt brukt til oppbevaring og julegavepakking de siste månedene!! Det så virkelig ikke ut!!!

Men nå er jeg klar for å scrappe litt igjen! Og på torsdag skal jeg på treff med gode sscrappevenninner, det blir så kos!! Og plutselig er det mjøstreff!!
Flere som skal dit??
Jeg hadde egentlig tenkt å stå over nå, syns faktisk det hadde blitt litt dyrt denne gangen! Men ei god venninne syns visst at jeg skulle være med, så hun hadde betalt billetten for meg i julegave!! :) Kjempekos, for da får vi tid sammen også!!

Så over til utfordringsbloggen Kreative Krumspring, har vært fraværende der også, men de andre jentene har vært så støttende og tatt over arbeidsoppgavene mine! Tusen takk, jenter!!
Vi avsluttet året med å ta en kikk på hva hver og en hadde lagd i 2010. Vi plukket ut en favoritt hver som dere kan lifte i KK9.



Min favoritt er dette veggbildet. Det er spesielt for meg fordi jeg utfordret meg selv med maling og klin, og for 1. gang var det faktisk GØY!! Og jeg syns selv at forsøket ble vellykket! Det henger i hvertfall på veggen her hjemme. Og så klart betyr bildet noe for meg, det er fra bryllupet vårt 5 desember 2009.





Har du lyst til å starte året med ei lifteoppgave ta deg en tur inn på Kreative Krumspring
og kikk på hva de andre jentene har plukket som sine favoritter! Leveringsfristen er 16 januar.

Nå skal vi få i oss litt frokost før vi må komme oss ut å nyte det milde vinterværet vi plutselig fikk!! Ha en fin dag, alle sammen!!

Ingen kommentarer: