torsdag 10. mars 2011

KK14 Wow jeg har visst symaskin og!!

Denne oppgava var bare såååååå inspirerende for meg!! Jeg fikk nemlig endelig tatt frem symaskina jeg arva etter bestemor for snart 2 år siden. Pga flytting ble den liksom aldri tatt frem, men nå har den fått hedersplass på pulten min!! Dette var gøy!! Så gøy at det ble to bidrag på en dag fra meg!



Denne oppgava gikk ut på at man skulle bruke søm og knapper på bidraget sitt.
Vi i DT fikk hver vår pakke med den nye kolleksjonen til Papirdesign, en haug med nydelige ark til alle anledninger.
Jeg lagde en enkel bryllupsLO, med to av de gyldne bryllupsarkene fra Papirdesign, rosa thickers og rosa knapper. Sydde rundt bildet og rundt bazillen.


Jeg lagde også et grønt criss cross kort. Alle de tre mønsterarkene er fra Papirdesign, brukte også stempel fra stempelglede, brun bazill, bling fra Prima,
rose og roseknupper og grønne knapper.
Jeg sydde rundt de fleste kantene.

Dagen etter begynte jeg til og med på en ny LO, men den får dere se senere!
Hiv dere med på utfordringen hvis du ble like inspirert som meg! Fristen er 20 mars.

1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

nydelig LO og et kjempeflott kort du har laga her....