fredag 4. mars 2011

To bøker

På Mjøstreffet prøvde jeg for første gang å lage ei sånn bok som jeg fant hos Wenche, og selv om det var litt vanskelig til å begynne med, så ble jeg da ganske så fornøyd! Jeg lagde en bok til mannen min som han fikk på alentines dagen, fyllt med sjokolade.
Det NYYYDELIGE lilla papiret er fra Pion design.
Og siden jeg brukte noen kr på washitape på treffet måtte jeg bruke to typer her, i lilla så klart! Fikk fiiine lilla thickers av min gode venn Karen!
Det fine hjertet tror jeg er fra heidi swapp, farget med distress.


Noen daget etterpå lagde jeg ei ny bok, til en god venninne som skulle feire bursdagen sin. Hun er veldig glad i baileys, så jeg hadde tenkt å lage ei bok som den flaska kunne passe i, men den ble for tung så jeg turte ikke å legge den i.
I stedet puttet jeg i litt godsaker som sjokolade og håndkrem.


Papiret er fra Maja Design så klart, en stooor favoritt hos meg.
Stempeltrykk fra LOTV, kjempefine stempler!
Lilla thickers, bling fra prima og diverse blomster!
Lagde en tag av restene å hengte på flaska.
Tekststempel fra Stempelglede.


Ønsker dere alle ei god helg!!

1 kommentar:

Marit sa...

Kjempe fin kosebok, og Bailsen var kjempe god hehe =)