lørdag 14. februar 2009

Mesterscrappoppgaver


Jeg var så dum at jeg meldte meg på mesterscrappen på scrapping.no, men da vi hadde startet angret jeg ganske raskt! Jeg klarer ikke å scrappe sånn jeg vil da jeg er med på noe sånt, blir aldri helt fornøyd med det jeg lager! Men nå som jeg har blitt med så må jeg jo levere alle oppgavene!

Den første her er bilder av lucas og den nye gåbilen hans, som falt veldig i smak! Oppgaven var å scrappe etter ei skisse, jeg valgte å snu på skissa litt jeg. Den ble veldig fargerik i forhold til det jeg pleier å scrappe, men med de fargene på bilen så ble det litt kult!




Den andre ble lagd mede inspirasjon fra en annonse, jeg valgt å bruke oppsettet som inspirasjon.

Bildet er av meg, påsken 08, meget gravid, sittende på isen å pilke. Jeg liker egentlig ikke å være ute om vinteren, men å sitte på isen i påsken, kjenne sola varme, og gjerne med ei god bok, da jeg ikke gidder å vente på fisken lenger, det er DEILIG!




I dag, som i går er det NYYDELIG vær ute, men kaldt som fy! Da vi sto opp viste gradestokken - 26, litt bedre enn gårsdagens -30, men alkevel... Men etter en del timer, der sola fikk varme litt, ble det mildt nok til en liten tur ut med Lucas. Han har nemlig fått akebrett som måtte testes!



3 kommentarer:

Linda S. L sa...

herlige layouter og bilde av lillegutten på akebrett :)
men fysj og fysj så kaldt da, minus 26!! dåne
:) og jeg klager når det er minus ti *lol*

Wenche sa...

Flotte LOer. Syns du klarer deg godt jeg. De orange stjerne syns jeg var kul, og pynten på vinterLOen er kjempefin.

Gunn-Hege sa...

Heeeeeei =0)
Visste ikke at jeg hadde vunnet noe som helst jeg, før jeg så kommentaren din i bloggen min =0)
Så nå kan du tro jeg er glad!!!
(se deg for meg, smiler og ler og skrevler som en foss, du kan vel lett forestille deg det??)

Papiret jeg har brukt på kortet til broderen er heeelt vanlig svart papir, men har svampet litt med sølvstempelpute =0)

Ha en fiiiiiiin uke da vennen!

KLÆM!