onsdag 4. februar 2009

visse ting jeg aldri glemmer

Da var det jammen på tide med en ny utfordring på Scrapping the Music - på norsk! Tida flyr...
Denne er scrappet med inspirasjon fra den 3. sangen; " Dra tilbake" med Kriss og Erik.
Jeg fant et bilde der jeg sitter å leser høyt for lillebroren min, og det fikk meg til å tenke på alle de tingene vi gjorde sammen da han var liten. Jeg var ei typisk snill storesøster tror jeg, leste for han, lærte han matte før han strtet på skola, da jeg startet med tysk måtte han så klart lære å telle til 10 på tysk.. osv

Vi i designteamet er så heldig at vi har fått mange flotte sponsorer, blant annet Mesh som jeg har brukt under bildet her!




Å scrappe etter en sang er virkelig inspirerende, spesielt hvis man er som meg, og har trøbbel med å finne på den rette overskrifta!
Så sleng deg med på utfordringene våre, det er masse FLOTTE premier å vinne!!

3 kommentarer:

Monica sa...

denne ble så fin, Linda! herlige, behagelige farger, og god stemning!:)

Ellen Karin sa...

Så koselig bilde, og så gode minner å ta vare på. Regner med at du og broren din er veldig nære den dag i dag.

Flott LO!

Vi sees i morgen. ;)

Gro aka emrille sa...

Så koselig! Blir litt nostalgisk og i godt humør av å se på denne:)
Storesøsken som deg er gull verdt!