fredag 6. februar 2009

Valentine utfordring!


I dag la vi ut en ny bonusutfordring på Scrapping the Music - på norsk! Lag et kort, lo, boks o.l med inspirasjon fra en kjærlighetssang! Det er jo ikke mange dagene til Valentinesdagen! Det er ikke alle som feirer denne dagen, men jeg syns det er en veldig koselig dag da, man kan overraske kjæresten eller en god venn litt ekstra! Jeg scrappa en lite "spypose" :) , som jeg skal putte en kinobillett og litt smågodt oppi å gi til sambo! Har ordnet barnevakt så vi kan kose oss den kvelden!
Jeg har brukt ark fra papirdesign, nydelige!! blomster, bling og bokstaver fra Prima, og så har jeg stemplet hjerter, tagen og "en hilsen fra hjertet" med stempler fra Ett trykk!
Stempelmotivet er fra Whipper snapper.

Nå skal jeg kaste i meg litt mat, og flykte ned på hobbyrommet, mens guttungen sover! Ha en kreativ dag, alle sammen!!

3 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

Så kjempefin blogg du har!


Jeg har noe til deg i bloggen min!

Jorunn

Wenche sa...

Nydelig e bidrag, Linda. Skulle ønske jeg fikk slike ting jeg

Anonym sa...

Kjempefint kort :)

Ha en fin kveld ;)