tirsdag 19. oktober 2010

Fridag!!

Ahh, det er så deilig med en fridag innemellom!!! I dag har Lucas fått fri fra barnehagen også, så vi har hatt en deilig og lat morgen hittil! Med frokost i sofaen og masse tegnefilm på tv`n!
Og snart skal vi ordne oss å besøke bestemor/oldemor! Det blir koselig!

For en stund siden scrappet jeg ei side med Lucas fra Danmark i sommer.
Jeg satt å kikket i Stempelgals blogg en kveld og fant en kuuul Lo, så det er derifra inspirasjonen min kommer fra!

Jeg har brukt papir og bokstaver fra Webster og blomster fra Prima, pluss litt brun og rød bazill.



På torsdag er det klart for en ny utfordring hos Kreative Krumspring, og jeg gleder meg til å vise frem det vi har lagd!! Så følg med! Ellers kan du jo bli med på den utfordringa vi har gående nå??

1 kommentar:

Wenche sa...

ååååååå denne var fin. Likte oppsettet skikkelig godt.
Litt misunnelig på fridager også