fredag 8. oktober 2010

KK3- ny spennende utfordring!

Denne gangen har vi en utfordring som er laget spesielt for vår sponsor! Pati fra Onirie har nettopp fått sitt 2.barn, så vi ville gjøre litt stas på henne! I stedet for å bare lage noe til babyen, har vi også lagd noe til en storesøster eller bror!



Jeg var så heldig at jeg hadde noen å lage til også! Min barndomsvenninne Marit fikk en liten gutt for en måneds tid siden, så da hadde jeg så lyst til å prøve å lage ei bleiekake! Pyntet den med navnet Mikkel, blått bånd, blåe smokker, en bamse, En pyntet tåteflaske og et bitte lite kort.

Flaska pyntet jeg med papir fra Onirie, mesh, blomster, bånd, metallbil og fly og stempeltrykk fra mo manning.

Til storebror Petter pyntet jeg en stor melkesjokolade, med stempeltrykk fra Lili of the valley, papir fra Onirie. bånd og små bokstaver. gjorde den relativt enkel, siden det var en 5-åring som skulle ta den opp...


Håper dere ble inspirert av bidragene våre, så dere blir med på utfordringen vår!!

Klem fra meg!

1 kommentar:

Marit sa...

Kjempe fin gave å få Linda =) Alle som har vært innom på besøk hos oss beundrer den =)