søndag 10. oktober 2010

klin og klæsj - jeg???

Jeg har sittet i flere år og beundret kunstverkene til de som klarer å slippe seg løs med maling og klin, men har aldri fått det til selv. Jeg har ikke turt å slippe meg løs nok til at jeg har blitt fornøyd. Men på torsdag var jeg på besøk hos Gro og jeg STORKOSTE meg med å se på bildene hu lager! Fikk med meg et par tips også, pluss MASSE inspirasjon, så på fredag klødde det i fingene mine!!

Vel nede på hobbyrommet startet jeg med å finne frem et hvitt lerret som jeg hadde liggende etter mange av mine mislykkede forsøk... punchet ut et hjerte i kartong så jeg fikk en sjablong og brukte den til å lage hjerter med en slags effektmaling.. (nok et kjøp fra en mislykket prøveperiode) Dro litt effektmaling rundt på lerret litt sånn tilfeldig også.( ikke lett det altså!!)

Malte over med grønn og hvitmaling, gjorde det samme med en blonde. printet ut et bilde fra bryllupet vårt i svart hvitt, og stemplet en nydelig tekst fra north star stamps på.
"Kjærlighet er som en sommerfugl. Den flyr dit den vil og gleder alle den treffer."


Og vips, så ble jeg faktisk fornøyd med et veggbilde, som nå har fått en plass i kjellernedgangen vår!

Dette blir helt klart ikke det siste bildet jeg lager! I morra skal jeg ut å handle servietter å se hva jeg får til med det!!

Ha en fin søndagskveld alle sammen, min tilbringes på jobb! :)

3 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Stilig!
Så koselig det blir å få det på veggen:)

pia iris sa...

skikkelig stilig lerret du har pyntet. likte fargene og alle hjertene.
flott symbolikk i de og.
ha en flott uke. klem pia

Wenche sa...

Fantastisk!!
Denne ble rålekker. Likte effektene du lagde.