søndag 8. mars 2009

bursdagskort og et hverdagsglimt!







Bestemor ble 83 år forrige onsdag, og i den anledning lagde jeg er kort som hun kunne ha på hylla med bilder av seg og oldebarna! Det ble veldig godt motatt! Er så oselig da noen setter pris på det du har lagd til dem!! (Selv om jeg måtte repetere det minst 5 ganger mes jeg var der, hehe..)






Siden dete r så ruskevær her i dag, så fristet det ikke å gå ut i snøen med lucas, så da måtte vi finne på noe inne i stedet. Å leke med vann var jo kjempegøy!! Det er første gang han har fått det, og det blir ikke den siste!!




8 kommentarer:

Linda S. L sa...

det var et utrolig nydelig kort, og så lurt å lage det som et lite album også!
takk for koselig kommentar og besøk i bloggen min :)
Connie var kjempe herlig jente :)
Nå har jeg og eldste dattara mi sittet å laga mange bakgrunner med distress og babywipes, sååå gøy. jenta mi sine ble nesten litt kulere enn mine *lol*

ha en flott søndag!
mvh
linda s l

Ellen Karin sa...

Å det var et kjempeflott kort/minialbum. Ikke rart oldemor ble glad for det.

Skjønner godt at Lucas hadde det gøy når han fikk plaske rundt i ei vannbalje slik.

Ha en fin søndag!

Vibeke sa...

Så herlige bilder av Lucas!!!:)

Du er skikkelig flink til å lage kort Linda - dette var virkelig flott. Og så flott gave til oldemor da:)

pia iris sa...

tusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min.
et nydelig kort du har laget, flotte farger, og skikkelig lurt som minialbum og.

Connie sa...

Hei snuppa :) Der var du jo, og så fint at du fant bloggen min da, så vi iallefall kan holde kontakt gjennom bloggene - jippi!!!

Lillegutt har jo bare blitt sååå stor! Syns ikke det er så lenge siden jeg så deg med stor mage og pappa'n på slep...hi hi hi!!

Og så mange flotte LO'er du har lagt ut i bloggen din! Gjett om jeg skal følge med da :) Legger deg til blogglista mi jeg :)

Kjempe kose å høre fra deg!!!

Klem Connie

Elisabeth Helland sa...

kjempeflotte scrapperier du har her i bloggen din.....skjønner godt at mottageren av kortet ble glad....

håper du og dine får en herlig mandag videre...

Bettan sa...

Väldigt fint kort och en bra idé!

Monica sa...

så utrolig koselig kort å få da!! det var kjemepfint!!

Tydleig at han liker vann ja, han storkoser seg jo!! :) (ikke like sint som når han får leke med jenter nei *fnise*)