onsdag 18. mars 2009

Lykken er...

...å være russ! Sang #6 hos oss i Scrapping the Music - på norsk er "Lykken er" med Hanne Krogh. Dette er en UTROLIG scrappbar sang man kan velge og vrake i flotte titler!! Denne måneden ble vi i DT sponset av Sweet spuds, og vi fikk et fargerikt kit hver!
Jeg valgte å bruke strofa # Lykken er å være russ" med bilde av broren min og russegjengen han på 17 mai i forfjor.



Jeg har brukt ark og minibokstaver fra Sweet spuds, mesh, thickers, og floss.

Fristen på denne utfordringa går ut 6 april, så du har god tid til å slenge deg med! Vi har en flott premie til vinneren fra Unik hobby

7 kommentarer:

Linda S. L sa...

flott lo! likte det at den var enkel men likevel gjorde den mye av seg :) :)

Vibeke sa...

Kjempe stilig Linda!! Du fikk brukt det mønsterarket på en super flott måte!!:)

Ellen Karin sa...

Har aldri vært russ jeg, så jeg vet ikke hvor lykkelig man blir da, men du har i allefall lagd en super LO.

Ha en fin kveld. ;)

Anonym sa...

Flott mønsterark, og stilig lillebror da! Svart og turkis er så flott sammen!

Gro aka emrille sa...

Fargevalget på denne er bare sååå kult! Skikkelig lekkert med det blå og de svarte detaljene:)

Kirsten Aune sa...

Så stilig LO, Linda!! Du er så flink. Skulle ønske jeg fikk dreisen på å scrappe. Har jo noen hundre bilder å ta av, men....

Håper alt er bra med deg og dine. Du var kanskje på messe i helga? Jeg kom meg ikke avgårde, men heldigvis blir det flere muligheter.

Ha en fin uke, Linda! Vi får håpe sola sørger for at våren kommer til oss nå!

God klem

Nina sa...

Stilig LO. Kult med sort og turkis. Fin effekt med flosstråden rundt kanten.