onsdag 4. mars 2009

Scrapping the music, sang nr 5!!

Da er dagen her, dagen for en ny sang, ny utfordring på scrapping the music.

Denne gangen er det Halvdan Sivertsen med Sommerfuggel i vinterland. En nydelig sang! Jeg valgte meg #du ga meg et smil" og jeg har scrappet et bilde av meg og niesa mi på dåpsdagen hennes. Hun var i en periode litt redd meg, (veldig kjedelig!!) men det gikk heldigvis over! Nå er vi bare govenner!!

Vi i Designteamet ble sponset av Sweetspuds denne måneden, en veldig fargerik pakke som var litt av en utfordring for meg!! :) Jeg har brukt papir, bokstaver og bånd fra pakka.
Ellers har jeg brukt chipboardhjerte fra MF, blomst fra prima, chipboardsvirvl fra Maya Road og thickers.

Det er så greit å få hjelp til tittel på Loene, for det syns jeg er det vanskeligste på hele siden, så hvis du er som meg, kast deg med på utfordringene våre!! Vi har to stk gående nå, sang 4, "Ut mot havet", en VEEELDIG scrappbar sang, og sang 5, "Sommerfuggel i vinterland".

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempefin LO Linda!!! Og du er så pen på det nederse bildet - nydelig bilde av deg:)

Ellen Karin sa...

Flott LO Linda, og kjempekoselige bilder.

Vi sees i morgen! Gleder meg. Tenkte jeg skulle ned på hobbyrommet og forberede meg litt nå...

Gro aka emrille sa...

Så koselig:)
Det er noe spesielt når tantebarn endelig tør opp:)

Gleder meg til i morra:)

Tanja sa...

For en nydelig LO! Og godt at hun har skjønt at tante ikke er farlig;)

Takk for koselig kommentar i bloggen min :)

Klem!