tirsdag 31. mars 2009

STM sang #7


Ja da var vi kommet til april, og den første sangen denne måneden. En kjempekul sang, med flere muligheter! Jeg fikk faktisk lagd to bidrag denne gangen! jeg ble så inspirert av teksten! Og ikke minst av sponsoren vår denne måneden!! PRIMA!! Elsker jo alle produktene deres, så dette var gøy!! På den første, "du er full av kjempesjarm" har jeg scrappet på bølgepapp uten et eneste mønsterark! Det var såå gøy, og jeg ble kjempefornøyd! Ugle fra maya road, thickers og masse stæsj fra PRIMA!!


På den andre, "han er i kjempeform", har jeg også brukt bølgepapp som basis, digger det, må bare takke Monika for masse inspirasjon der!! Hun lager så masse nydelig!! Papir og tall fra PRIMA. Andre bokstaver er fra litt forskjellige produsenter. Bildet er av min bestefar som gikk Birkebeinerrennet for første gang i år.






Så kast deg med på utfordringa, les teksten og se på musikkvideoen, den er såå morsom og du blir i godt humør i lang tid etterpå! :) Og du kan vinne en FLOTT premie fra Trel denne gangen!

14 kommentarer:

Wenche sa...

Så stilige LOer du har lagd Linda! Jeg tror jeg nesten tar æren av å ha skaffet deg bølgepapp for denne stilen kledde du. Herlig bilde av minsten og enkel, genial pynt

Ellen Karin sa...

Begge to er herlige LO'er, men jeg må nok innrømme at jeg har forelsket meg i den av Lucas. Den var så nydelig i sin enkelhet. Den grønne fargen gjorde seg så godt sammen med de svarte detaljene, også smeltet selvfølgelig bildet meg...

Hils bestefar og si at han er en spreking. Jeg er imponert.

*klem*

Vibeke sa...

Jeg digger den øverste der!!! Så utrolig flott!! Du bør fortsette med litt maling og lek - du klar den stilen:)

Anonym sa...

Begge to var flotte, men den øverste var toppers! Likte godt grenene og ugla! Og strien under bildet. Lekkert oppsett!

Linda S. L sa...

så flotte dem ble! ble knall å bare bruke bølgepapp ja! masse herlig pynt også!! :)
må innom å ta en titt på oppgaven gitt hihi
ha en flotters uke videre!

Gunn-Hege sa...

Flink du er Linda, det vart skikkelig lekkert med bølgepapp asså!!!

Når det gjelder det treffet du ville jeg skulle komme på så har jeg desverre jobbehelg den helga så det blir så sent før jeg kommer meg hjemmefra at det er ingen vits. Men jeg håper det klaffer bedre en anna gang
(var da vel jammen jobbehelg sist også)

En goooood påske til deg og gutta dine!!!
DIGER KLÆM!!

Christina sa...

Så masse flott du lager....

Cecilie sa...

Så herlige LOer, spesielt den første. Så enkel og stilig.

Julia sa...

Så flotte LO`er du lager!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Den fonten du lurte på har jeg laget selv, dvs det er frihandstegning som jeg har malet og klippet ut.

Ha en flott lørdagskveld!

pia iris sa...

to utrolig flotte LOer du har lagd her.
stilig med den stripa med strie.
de brune bokstavene du spurte om er fra basicgrey, de heter milk chokolate chip.

Kirsten Aune sa...

Ååå - så herlige disse var, Linda. Må nok innrømme at jeg falt pladask for den første. Den var bare nyyyydelig. Og bildet av Lucas var bare så utrolig flott da.

Håper alt er bra med deg og dine, og at du nyter påsken.

God klem fra Kirsten

Monica sa...

Herlige LOer Linda! Og et nydelig bilde av Lucasen!!!
Ikke alle som har en bestefar som du heller nei! :)

Jeanette Cecilie sa...

De var kjempeherlige :)
Takk for koselig kommentar i bloggen min :-)

Siv Anita sa...

Herlig! Bølgepapp og strie som kombinasjon blir skikkelig stilig!