fredag 13. mars 2009

STM bonus utfordring!



I dag ble det lagt ut en ny bonusutfordring hos oss i STM-bloggen, scrapp en vårsang!
Vi i designteamet fikk hvert vårt kit fra Scrap Club som vi skulle bruke, og for et kit!!! Det var kjempefint med masse ark og stæsj, midt i blinken for denne utfordringa!

Bildene jeg scrappet er noen år gamle nå, det er meg og Thomas på en gåtur i Løtensområdet... vi er ikke helt sikre på akkurat hvor vi var hele tiden, men turen var kjempefin alikevel! :) Utenom kitet har jeg brukt blomster fra Prima, chipboardkvist fra maya road og thikers.

Sleng deg med, vi har så klart en flott premie denne gangen også!!

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlig Linda!!! Flott oppsett!!:)

Du er så flink til å scrappe bilder av deg selv du:)
(jeg har da ingen bilder av meg selv heller jeg...)

Nina sa...

Herlig LO. Likte godt kvisten mellom blomstene. Og veldig fint hvordan du har skrevet teksten rundt kanten, en annerledes vri.